שירותי תקשורת ורשת בינסיפית IPVPN

שירות IPVPN או רשת בינסיפית של אגוליין, מעניק לחברה או לארגון שלך, גם אם סניפיהם פזורים בקצוות העולם, את היכולת להנות מפרטיות, מהירות וביצועים גבוהים, תוך שימוש בתשתית ציבורית זמינה ונוחה כמו האינטרנט מבלי להיחשף לסכנות ולחסרונות שלו.

IPVPN – IP Virtual Private Network – רשת וירטואלית פרטית מבוססת IP

IP VPN רשת תקשורת בין סיפיתVPN היא רשת תקשורת פרטית וירטואלית הנמצאת בדרך כלל בשימוש בחברות וארגונים בעלי מספר גופים המבקשים לתקשר האחד עם השני באופן מאובטח ומהיר על גבי רשת ציבורית. הVPN מאפשרת לשלוח ולקבל מידע במרחבים ציבוריים משותפים על גבי האינטרנט, ממש כאילו מחשבי שני הצדדים היו מחוברים ישירות האחד לשני כרשת פרטית. ההודעות היוצאות מרשת תקשורת פרטית ינשאו על גבי תשתית ציבורית (כמו האינטרנט למשל) כאשר הם מוגנים בפרוטוקלים ותקני אבטחת מידע אשר מאפשרים לפעילות החברה או הארגון ביצועים גבוהים יחד עם הגנה מירבית.

IPVPN באגוליין

אגוליין הקימה רשת פרטית וירטואלית IPVPN חכמה ושרידה, באופן מאובטח על גבי תשתית ציבורית, באמצעות הפרדות שבוצעו בנתבים המרכזיים של החברה ומאפשרים שליטה גם בהגדרת רמת התקשורת הבינסיפית.
שירות הIPVPN של אגוליין בנוי על גבי תשתיות MPLS ומעניק לחברות הזקוקות לקישור מאובטח ומהיר בין סניפי החברה את הפתרון היעיל והמתקדם ביותר אשר מאפשר לנהל את הרשת הוירטואלית ממקום אחד ובכך גם חוסכת כספים רבים.

אגוליין מספקת ללקוחותיה רשת IPVPN יחד עם הבטחת איכות שירות (SLA) ובשילוב פרוטוקול Qos – Quality of service, אשר יוצר  תעדוף הגדרות התקשורת ברשת, ובכך מאפשרת להם להנות מרשת תקשורת מאובטחת, מהירה וחכמה בין סניפי החברה או הארגון.

מעוניין לדבר עם מומחה מטעם אגוליין בנוגע לIPVPN? לחץ כאן, הרשם בטופס משמאל או התקשר אל – 072-2435555