גיבוי מרחוק של שרתים

גיבוי מרחוק: תעודת הביטוח לנכס האינטרנטי שלך

גיבוי מרחוק של שרתים

נכסים אינטרנטיים שווים היום כמו ואף יותר מנכסים פיזיים. אנו משקיעים בהם זמן, מאמץ, כסף ותקוות לעתיד, על אף שביום בהיר אחד הכל עלול להימחק כלא היה וכל השקעתנו תרד לטמיון בכאב רב. כדי שהסיוט הזה לא יתגשם אצלך, קרא כאן ולמד קצת על גיבוי מרחוק וחשיבותו לנכס האינטרנטי שלך.

מהו בדיוק גיבוי מרחוק ?

גיבוי מרחוק מתפקד למעשה כמו כל תוכנת גיבוי רגילה, כאשר ההבדל המהותי הוא שבמקום שמירת הנתונים המגובים על גבי קלטת או כל התקן אחר המחובר למחשב, שולח הגיבוי מרחוק את הנתונים באמצעות רשת האינטרנט לשרת גיבוי יעודי הממוקם בחוות שרתים מאובטחת, פעולה שמבוצעת בדרך כלל בשעות הלילה בזמן שאין פעילות רבה בקו האינטרנט של המשרד.

פעולת הגיבוי מרחוק היא לגמרי אוטומטית כך שלפעמים אתם בכלל לא תשימו לב שהגיבוי עובד. הגדרת ותחזוקת הגיבוי המקומי על ידי אדם ייעודי נמנעת כעת ועוברת תהליך אוטומציה למערכת ממוחשבת שמבצעת את הגיבוי מרחוק ללא צורך בגורמים אנושיים.

גיבוי מרחוק ייתן לכם את הביטחון שגם כאשר העסק שלכם חווה אסון חלילה (שרפה,הצפה,פריצה,מכת חשמל) המידע המגובה לא יפגע ויהיה ניתן לשחזור מכל מחשב אחר ומכל מקום בעולם. בזכות הטכנולוגיה של היום, גיבוי מרחוק לא מוגבל במספר מחשבים ואף לא בנפח החומר המגובה, ניתן להתקין פתרונות גיבוי למשרדים קטנים המגבים בעיקר את המידע של הנהלת החשבונות והמסמכים האישיים והן חברות ענק המפעילות שרתי דואר, EXHCNAGE, מסדי נתונים MSSQL, ORACLE ,שרתי אחסון וכל מה שבינהם.

יתרון חשוב בשיטת הגיבוי המרוחק הוא אפשרות שיחזור לנקודות זמן ללא צורך בשמירת מדיה, שרתי הגיבוי היעודיים שומרים לפי הגדרה את החומר המגובה לנקודות זמן: יומיות,שבועיות וחודשיות, קחו כדוגמה פשוטה מקרה בו גיליתם שנהרס לכם קובץ EXCEL חשוב לאחר זמן רב של עבודה, דבר שהתגלה מספר ימים אחרי הנזק בזמן שהגיבוי כבר “דרס” גירסאות תקינות של אותו הקובץ.

בזכות אפשרות הצפייה בכל גרסאות הקובץ במשך הימים והחודשים האחרונים בממשק הנגיש ללקוח בשרת הגיבוי, אתם תקבלו את הקובץ EXCEL שלכם במצב תקין של יום אחד לפני הנזק.

אבטחת מידע היא היבט חשוב בכל משרד ועסק, בזכות תכונות הגיבוי מרחוק תוכלו להיות בטוחים שהמידע שלכם יותר מאובטח פי כמה וכמה יותר מאשר בכל אמצעי של גיבוי מקומי, וזאת הודות להצפנת המידע העובר דרך רשת האינטרנט, הצפנה של החומר שנשמר בשרת ואבטחת השרת בחוות שרתים מרכזית בישראל אשר רק למורשים בלבד ניתן להיכנס אליה.

גיבוי מרחוק הוא שירות יעיל ונחוץ בכל בית עסק ומשרד, אנחנו נשמח לייעץ ולאפיין את תוכנית הגיבוי האופטימלית עבורך.
בניגוד למתחרים שמדברים על גיבוי, אצלנו מילת המפתח היא אפשרות השחזור.

לחצו כאן למעבר לעמוד השירות (כולל תמחורים) – גיבוי מרחוק

סוג הגיבוי:

 גיבוי מקומי

 גיבוי מרחוק

תפעול ותחזוקה

גורם אנושי

   אוטומטי

גמישות בנפח גיבוי

תלות בחומרה

גמישות מירבית

רמת אמינות של מדיה

נמוכה

 גבוהה מאוד

טיפול בתקלות

זמן וכסף

באחריות הספק

בקרה חיצונית

אין

        קיימת

שמירת גרסאות לאחור

מסובך ויקר

ללא הגבלה לפי צרכי הלקוח

רמת אבטחה

נמוכה

גבוהה מאוד

תהליך שחזור

מסובך ארוך ויקר

מיידי ופשוט

דווח יומי למייל

לא תמיד אמין

 יש

 


למידע נוסף, יעוץ חינם ופרטים התקשרו – 072-243-5555, לחצו כאן או השאירו פרטים בטופס משמאל.