אירוח שרתים ותשתיות

שירותי אירוח שרתים ותשתיות באגוליין נועדו לתת לך את פתרונות התקשורת המתקדמים, המהימנים והשרידים ביותר בתנאים נוחים ומקסימום יעילות. אירוח שרתים בארון או חצי ארון, אירוח שרת בודד, קווי תקשורת ייעודיים ותוכנית התאוששות מאסון, הם שמעניקים ללקוחותינו את רשת הביטחון לניהול עסקיהם בשוטף עם תשתיות אגוליין.

אירוח ארון חצי ארון שרתים בודדיםאירוח שרתים בודדים

אגוליין מעניקה שירות אירוח שרתים בודדים בתוך ארון תקשורת מתקדם, לשרת אחד או מספר שרתים בארץ או בחו”ל.
אחסון על שרת בודד באגוליין מוצע בניו יורק, הונג קונג, אמסטרדם וכמובן ישראל. באפשרותך לבחור אם ברצונך קו תקשורת שיתופי או ייעודי, או אם תרצה בתוספת של הזנה כפולה לארון התקשורת.

רוצה לדעת עוד על שירותי אירוח שרתים של אגוליין? השאר פרטים בטופס משמאל, התקשר אל – 072-243-5555 או לחץ כאן.

אירוח שרתים בארון / חצי ארון

מחפש בית מוגן וייעודי בעל כל התשתיות הנחוצות לשרתים ולציוד הרשת שלך? אגוליין תלווה אותך מהרגע הראשון, דרך השילוח, ההתקנה וההעלאה.
באפשרותך לבחור אם האירוח יתבצע בארץ או בחו”ל ( ניו יורק, הונג קונג, אמסטרדם או ישראל) ואם תרצה להשתלב עם שירותים משלימים כמו אירוח ענן ואבטחת מידע.
אגוליין מספקת סביבה ייעודית לשרתים שלך הכוללת הזנת חשמל כפולה לשרידות גבוהה, קו תקשורת מותאם לצרכיך ושירות מקצועי ומסור 24/7.

רוצה לדעת עוד על שירותי אירוח שרתים של אגוליין? השאר פרטים בטופס משמאל, התקשר אל – 072-243-5555 או לחץ כאן.

התאוששות מאסון

גם במצבים קיצוניים שמביאים לקריסת הסביבה התקשורתית כמו אסונות טבע, פעילות פח”עית או כל זמן חירום המשפיע על זמינותה ותפקודה של חוות השרתים, אגוליין מספקים הגנה באמצעות פתרונות חלופיים זמניים כמו אתר אחסון חליפי במדינה ואפילו ביבשת אחרת.
שירות התאוששות מאסון ניתן גם במקרים של תקלה מערכתית אשר משביתה את חוות השרתים. במקרה כזה, האתר המשני יחל לפעול באופן כמעט מיידי ובתקינות מלאה עד אשר תתוקן התקלה.

רוצה לדעת עוד על שירותי קווי התאוששות מאסון של אגוליין? השאר פרטים בטופס משמאל, התקשר אל – 072-243-5555 או לחץ כאן.

קווי תקשורת

אגוליין מעניקה ללקוחותיה שירותי תקשורת מגוונים הכוללים שירותי רשת שיתופיים במחירים נוחים על גבי תשתיות מתקדמות ואף קווי תקשורת ייעודיים. לאגוליין צוות מקצועי מוסמך של מנהדסי רשת אשר ישמחו להתאים עבורך את הפתרון האידאלי לצרכייך ולספק את השירותים המבוקשים תוך זמן קצר ובאיכות מירבית, כולל ליווי בבחירת ספקית התקשורת.

רוצה לדעת עוד על שירותי קווי התקשורת של אגוליין? השאר פרטים בטופס משמאל, התקשר אל – 072-243-5555 או לחץ כאן.