אחסון אתרים

גיבוי מידע | חשיבות הגיבוי בעסק/ארגון

מתוך ניסיון רב השנים שלנו בניהול רשתות בעסקים שונים ומגוונים במשק הישראלי ברצוני להביא מספר דוגמאות ולהמחיש את חשיבות גיבוי המידע בעסק/ארגון.

“א.ט.” מעבדה דנטלית מצליחה בהרצליה משתמשת בשרת לשיתוף קבצים  ובעלת מספר תחנות עבודה, במשך תקופה של מספר חודשים מנהל החברה ובעליה קיבלו התראה על כך שהגיבוי שמתבצע בשרת אינו  תקין , טייפ הגיבו והקלטות היו מיושנים וברוב הפעמים הגיבוי האמור היה פשוט נכשל תוך דקות אחדות מתחילתו. בתור אופציה הנחנו על השולחן את פיתרון הגיבוי מרחוק של backmeup לשרת בחבילה אשר הותאמה לעסקים קטנים ובעלות חודשית נמוכה וידועה מראש  או לחלופין רכישה של טייפ גיבוי חדש בתוספת ערכת קלטות בכ1400$ מכיוון שהמנהל בחברה הבין את חשיבות הגיבוי הוא כמובן הסכים שיש לטפל בנושא בדחיפות והעביר את הצעות המחיר לבעל החברה, הבעלים לא השתכנע והחליט שיש לדחות כל הוצאה בנושא הגיבוי בהנחה של “לנו זה לא יקרה”. חלפו מספר חודשים  והדיסקים בשרת קרסו, השרת נלקח למעבדה וכל ניסיון לשחזר את החומר החשוב של החברה שכלל בין היתר הנהלת חשבונות, כשל. הסיפור הסתיים לאחר שחזור מוצלח של 80% מהחומר במעבדות לשחזור בסכום של כ15,000 ש”ח! מיותר לציין שמאותו יום שבו הותקן שרת חדש בחברה זו הותקנה בו מערכת גיבוי מרחוק לשרתים של BackMeUp והבעלים אף ביקש לקבל מייל מהמערכת האוטומטית של מערכת הגיבוי לתיבת המייל הפרטית שלו , מייל שהוא דואג לקרוא יום ביומו.

“נ” בעלי אתר מכירות באינטרנט מתל-אביב הם לקוחות קבועים ומרוצים שלנו מזה זמן רב. בבוקר יום א’ התקשר מנהל החנות כשבקולו נשמעה מצוקה רבה, גנבו לנו את המחשבים! הוא אמר בחרדה רבה אך למזלו הותקנה במישרד מערכת גיבוי אוטומטי של backmeup ולאחר שהצבנו עוד באותו היום מחשבים חדשים באתר הלקוח, ביצענו שחזור אינטרנטי ל10GB שלקח כשעתיים וחצי והחזרו את המחשוב של החנות למצב תקין לשביעות רצונו המלאה של בעל המקום.

למידע נוסף ויעוץ חינם בנושא גיבוי שרתים ומחשבים בעסק חייגו:  072-243-5555