למה שירותי IT קריטייים לריווחיות העסק

בסביבה העסקית של ימינו, הפרודוקטיביות של העובדים משחקת תפקיד חשוב בקביעת רמת שגשוגה או כשלונה של חברה. יחד עם זאת, מבט מעמיק יותר על האפקטיביות של כח עבודה, מגלה במהירות שלירידת היעילות יש קשר ישיר לכמה טוב מתפקדת מערכת המחשוב ופחות למיומנותו של האינדבדואל.

התמקדות בביצועי היישומים הופכת במהירות למרכז הפווקוס בקרב חברות המעניקות תמיכת IT (טכנולוגיית מידע). הן ממקדות את מאמציהן ויכולתיהן על מנת להבטיח באופן עקבי ותקין את פונקציונאליות מערכות הליבה, כאשר במקביל באופן טבעי, הן מספקות לעסקים מכל תחום את הקצה התחרותי שמבדיל אותם משאר העסקים.

אם הישומים לא עובדים – גם העסקים לא יעבדו

כאשר רוב האנשים חושבים על נושאים המצריכים את עזרתם של נותני שירותי IT בעולם העסקים, הם נוטים לדמיין מעין תהליך מתוחכם הכולל מעגלי מחשב מורכבים מעל לכל דמיון, או סוג של תהליך טכני דומה במורכבותו ומסתורי שניתן להבנה רק ע”י מס’ מצומצם של מומחים מיומנים. אך למעשה העובדה היא שהרוב המכריע של בעיות המחשבים שמאטות  את הפרודוקטיביות של העובדים באופן יומיומי, מקורן ביישומים עסקיים קריטיים – ולא בפונקציונאליות המכונות או הרשתות עצמן.

יש לציין, כי לא רק תפקוד גרוע של יישומים גורם לבעיות, אך ביצועים טכנולוגים שכאלה משפיעים רבות על שביעות רמון העובדים בעת נסיונם לבצע את עבודתם. עובדה היא שרוב העובדים ניגשים לעבודתם במסירות, אך דעתם מוסחת ובלתי יעילה כאשר הם נתקלים בכלים שלא עובדים כראוי במהלך יום העבודה. זה מתסכל את העובדים ואת ההנהלה ומהווה מעין מחסום שמונע פעילות עסקית אופטימלית.

תוצאותיהן הסופיות של בעיות יישומים:

1. ירידה בהכנסות

2. הסלמת עלויות שירותי IT

3. נזק למותג

4. אובדן תפוקת העובדים

5. ירידה במורל העובדים

6. לקוחות לא מרוצים

המחקר שבוצע הבוחן את ליבם של נושאים אלו, החל להצביע באופן ברור על העובדה שאחד ממרכיבי הליבה בפתרון בעיות אלו ושחזור יישומים באופן מהיר, עקבי ומהימן, מוטל על יכולות שירותי IT.

שירותי IT מבצעים וירטואליזציה

מה ששירותי IT מובילים למדו במהלך שנות מחקר ונסיון, זה כי המפתח לעקביות ומהימנות בפרודוקטיביות עסקית נשען על התמקדות במשתמשי הקצה, על מנת לוודא שבעזרת נסיונם המקצועי הם יעשו שימוש נכון ביישומים. כאשר התהליך נעשה באופן מקיף החובק את כח העבודה כולו של הארגון, ניתן להבטיח את יעילותו והתעסקותו במטרות החברה המובהקות.

כמובן שזה הגיוני גם מנק’ מבט עסקית, משום שמשתמשי קצה – משמע העובדים שמניעים את הפעילות העסקית – הם המדד האולטימיטיבי ליעילות בכל מערכת שירותי IT. יכולתם לבצע את משימותיהם היומיומיות היא מטרתה הסופית של כל חברה בפאן הטכנולוגי.

שירותי IT מסתכמים בטיפול בבעיות קריטיות המזיקות לרווחיות כמו:

1. זיהוי בעיות עוד לפני שהמשתמש פונה לקבלת תמיכה.

2. החלת שדרוגים בתשתית ה-IT שמשפיעה ישירות על עבודתם של משתמשי הקצה

3. מתן מדדים בכדי לקבוע לפני השימוש את ההשפעה העסקית של יישומים חדשים.

4. פתירת בעיות פרופילים, התחברות איטית, בעיות זמני תגובה, סוגיות של הרשאות, זכויות וכו’.

לראות את התמונה הגדולה

הוירטואליזציה התפתחה בשנים האחרונות כאמצעי למיקסום ערך ההשקעה בתשתית ה-IT שהיא לב ליבו של כמעט כל עסק המבקש לשרוד בסביבה המסחרית המודרנית.
ע”י היכולת לשים את תשתית המחשוב של החברה בסביבה וירטואלית, שירותי IT מתקדמים מצליחי כעת לייעל את אופן עבודתם, כאשר  הם נחוצים ובאופן הנדרש. משמעות הדבר היא כי בעת פעולה כושלת כלשהי, צוות תמיכת ה-IT יכולים לפתור במהירות את התקלה ולהחזיר את הסדר על כנו. במילים אחרות, ע”י שילוב של יכולת וירטואלית מתקדמת המותאמת למבנה העסקי, ספקי שירותי IT מודרניים יכולים להשתמש בטכנולוגיה בכדי לחזות, למנוע ולהסיר כל מכשול שמפריע לעסקים.

באמצעות התמקדות בחוויית משתמשי הקצה ועבודת תחזוקה יישומית שוטפת, צוות שירותי הIT מוצאים שמשימות היומיום של כל עסק שהוא מנוהלות כראוי, וכי המשתמשים בכלים אלו יהיו מסוגלים לקיים את יעילותם המירבית. משמעות הדבר היא כי ארגון יכול לספק פעילות אמינה ועקבית – ולהעניק ללקוחותיו את מה שהם מצפים לו.. והאין זו המהות של עשיית עסקים טובה יותר?

לשיחת ייעוץ בנוגע לקבלת שירותי IT מאגוליין התקשרו ל- 072-2435555 או לחצו כאן