ניהול שרתים תחזוקת שרתים

8 כללי אצבע ברכישת שרתים חדשים למשרד

ניהול שרתים תחזוקת שרתים

חושבים על לרכוש שרתים חדשים למשרד אבל לא בטוחים אם זה הזמן הנכון וכיצד? מה עליכם לבקש מחברת השרתים ולאילו עלויות נלוות לצפות? ריכזנו עבורכם שמונה כללי אצבע שיסייעו לכם להבין ולהחליט נכון.

מתי יש צורך בשרתים חדשים?

וירטואליזציה של שרתיםבמשרדים דינאמיים בעלי פעילות רציפה וענפה ובקרב עסקים בצמיחה, צפויות התפתחויות שיובילו להתרחבות טכנולוגית שתדרוש רכישת שרתים חדשים, החלפת חומרה ישנה והטמעת תוכנות חדישות. מתי רכישת שרתים חדשים היא צעד נכון ונחוץ? אלו הם שלושת כללי האצבע שינחו אתכם בשאלה זו:

1. השרתים הישנים לא מתפקדים כראוי או נמצאים על סף קריסה.
2. הוספה או שדרוג של תכנות הדורשות משאבי מחשוב ו/או זמינות גבוהה של שרתים קיימים/נוספים ואין אפשרות לשדרג את הקיים.
3. גדילת משתמשים בארגון, שרתים קיימים לא מספקים מענה ולא עומדים בעומס.

טיפים לרכישת שרת חדש למשרד

מתי לקנות שרת חדש למשרד?אז לאחר בחינת שלושת כללי האצבע הגעתם למסקנה שברצונכם לרכוש שרת חדש או להחליף שרת ישן. איפה מתחילים? כיצד יודעים איזה שרת מתאים לצרכיי? מה העלויות הכרוכות ברכישת שרת? מה לבקש ולמה לצפות מחברת השרתים שלי? חמשת כללי האצבע הבאים ינחו אתכם להתמודדות עם השאלות הללו:

  1. בחרו מומחה שילווה אתכם לכל אורך התהליך משלב התכנון ועד סופו. באמצעות הבנת צרכי המשרד, החידושים הטכנולוגיים, כמות המשתמשים ותחזיות עתידיות, הוא ינחה אתכם באופן מקצועי החל מבחירת השרת המתאים, עד להתקנת התשתיות, התכנות, ולעיתים אף יישאר לתוך ניהול ותחזוקת שרתים שוטפת.
  2. לרכישת שרת חדש צפויות עלויות נלוות שרצוי להיות ערים אליהן מראש. קבלו הצעת מחיר לחומרות, תוכנות ושעות עבודה, לרוב עלות הפרוייקט תהיה מעבר למחיר חומרת השרת בלבד.
  3. אל תרכשו חומרה ללא אחריות, במקרה שתקלה בחומרה תתגלה לא תרצו להשאר חסרי אונים.
  4. קבלו לוחות זמנים והסבר מפורט ככל הניתן על אופי פרויקט הוספת/החלפת השרת.
  5. בעת החלפת / הוספת שרת צפויים שיבושים שעלולים להשפיע על פרודוקטיביותם של משתמשי הקצה. בשל סיבה זו מומלץ לתאם את פעילות העסק לזמני המעבר.

רוצים לשמוע עוד? התקשרו עכשיו לייעוץ מקצועי חינם בטלפון – 072-243-5555, צרו קשר או פנו באמצעות הטופס משמאל.
אגוליין, מומחים במחשוב עסקי ושרתים.