שירותי אינטרנט מחשוב IT לעסקים ארגונים וחברות

תמיכה ותחזוקה של רשת מחשבים

המחשבים עובדים לאט? השרתים קורסים? לנו הפתרונות! צוות המומחים של אגוליין, כחלק משירותי המחשוב לעסקים, יקח אחריות מלאה על ניהול רשת המחשבים בחברתכם ולאספקת שירותי תמיכה ואחזקה שוטפים.

מערכות המחשוב הן המנוע השקט והאפקטיבי של העסק שלך. תבחר במערכת עם כוחות סוס שיתאימו ליעדים שלך, תן לה דלק, שמן ומים בשוטף והיא תיקח אותך לאן שרק תרצה בשקט ובמהירות מירבית, תאפשר לך למקסם את יכולותייך ולהנות מהדרך. תחסוך בתכנון ובהתאמה אישית או תיקח פשוט את הפתרון הראשון הזול ביותר – והמנוע הזה עלול במקרה הטוב לקרטע, לגמגם ולהאט אותך ובמקרה הרע להשאיר אותך בצד הדרך בזמן שהמתחרים שלך עובדים בשיא האפקטיביות והמהירות.

כדי שלא תיתקע בצד הדרך, אגוליין מציעה לך שירותי מחשוב לעסקים בהתאמה אישית

אנו מבינים שהעסק שלך מיוחד. שיש לו צרכים שהם אישיים ונכונים עבורו. שהוא מצריך התחשבות מקצועית במשפיעים מסויימים, ושלך, האדם שמחזיק במושכות, יש העדפות ובקשות שהיית רוצה להכניס מראש לתכנון. על מנת שכל זה ילקח בחשבון וחליפת שירות המחשוב שאגוליין תעניק לחברתך תהיה המדוייקת והמתאימה ביותר לצרכיה, ההתקשרות עמנו נעשית בארבעה שלבים.

שלב 1 – אפיון הפרוייקט על ידי מנהל רשת באתר הלקוח

מנהל רשת מוסמך מצוות אגוליין יגיע למשרדי חברתך על מנת ללמוד את צרכיה, לחקור את סביבת העבודה בה, את מטרותייך וציפיותך, ולבסוף יוציא כפלט אפיון פרויקט שיכלול בתוכו את הפתרון המלא לדרישותייך המערכתיות.

שלב 2 – יצירת תוכנית מערכות מחשוב

את אפיון הפרוייקט שנוצר לאחר הפגישה הראשונה אנו מתחילים ‘להחיות’ על ידי כתיבת תוכנית מסודרת ומותאמת לצרכי מערכות המחשוב בעסק שלך, כפי שעלו באפיון הראשוני. לאחר שהתכנית תושלם אנו נדאג, בשיחה אישית, שתבין ותאשר כל חלק ממנה.

שלב 3 – ביצוע הפרויקט

לאחר שהכרנו את חברתך ומטרותיה, איפיינו את צרכיה והורדנו אותם לתוכנית סופית שלוקחת את כל חלקי הפאזל בחשבון, מגיע זמן ביצוע הפרויקט כאשר בסוף תהליך ההטמעה בעת העברת מערכות המחשוב לידייך, תקבל מלבד התכנית שאושרה על ידך גם רישום מקצועי מסודר של כל הנעשה ואנו נוודא שהמערכת כולה מתפקדת ועובדת ללא הפרעות.

יתרה מכך, אנו מבצעים אף אינטגרציה למערכות תוכנה וחומרה מובילות בעולם המחשוב לעסקים שכוללות גם את: Microsoft, Redhat, Symantech , Dell , HP IBM ,VMware ,ועוד…

שלב 4 – תמיכה ותחזוקה שוטפת

מחשוב, רשתות ובכלל טכנולוגיה הם תחומים שמתחדשים בקצב מסחרר שמצריך מעסקים יד תמידית על הדופק. השלב האחרון בשירות שלנו מוודא שלכל אורך הדרך יעמוד לצדכם הצוות המקצועי והשירותי ביותר שידאג לכך שתמיד תהיו על הצד הבטוח; הוא ישדרג עבורכם מערכות הפעלה, יעמוד לרשותכם לכל שאלה מקצועית או בקשה, יענה לקריאות שירות ויתקן בעיות תוך זמן קצר ובאופן כללי יתפקד כרשת ביטחון חזקה ויציבה שתומכת ומעניקה למנוע החזק שהתקנתם זה עתה בחברתכם, את הדלק, השמן והמים לו הוא זקוק כדי לקחת אתכם אל עבר היעדים במהירות וללא תקלות.

לפרטים נוספים צרו קשר באמצעות הטופס משמאל, התקשרו אל – 072-2435555 או לחצו כאן.